Modell o gaddning..

Vilka dagar!! :D

Igår gaddade jag mig!! Så j*kla snyggt! Supernöjd!
Kommer bild =)
Sen var jag med Moa resten av dagen.
I julklapp skulle jag få ett bidrag till tatueringen av en kompis, men jag tror denna har glömt det :P


IDAG
Det vart en stressig morgon, men jag hann ner till salongen i tid. Faktiskt i god tid.
De sa ganska direkt att jag skulle bli korthårig och sedan diskuterade dom ..T8 N5? nej, inte vet jag vilka förkortningar det var!.. men det var färgen alltså. Och de tyckte alla att det skulle vara en stark färg, nu kommer jag inte ihåg deras ord men det skulle vara knalligt! Då vart jag nervös!!!
Tjejen innan mig vart bra tycker jag, fast hon fick en "vanlig" och "lugn" frisyr.

När det var min tur kom rakapparaten fram!!! IIIiiiiiih! Shit vad ska dom göra!?
Och vet ni vad.. kort är det! :D
Jag är så j*vla nöjd med det här med så det är inte klokt.
När dom hade hett i färgen vart jag mycket nervös... det var LILA! Herregud ska det vara LILA?
Nope!..Färgen vart RÖD och även en del mörkbrun. Det tog ett tag att vänja sig men ME LIKE!

Dom sa att dom ville ha kvar mig som modell också! Så nu står jag på en liten lista där! Yippii!
En av tjejerna sa: "Nu låter du bli håret, och så kommer du tillbaka om ett år och är modell åt oss igen!"
"Proffset"  sa; "Kan ni inte skriva upp henne på någon lista?"
"Jo, vi fixar en lista!... det kan stå: Galningar man får göra vad man vill med" Eller nåt sånt sa hon. =)
"Ja, då kan ni ju ringa henne om ni behöver till någon annan visning eller så."

Jag tackar väl inte nej till gratis klippning och färgning! :D

Pether o Agnes kom ner på stan så vi gick å kasta i oss lite lunch för jag var så himla hungrig!
Vi skulle springa lite ärenden men det vart inte så mycket iomed att Agnes var med.

När jag kikade på en grejj hittade jag något jag sååå gärna skulle vilja köpa, men har inte råd.
Jag ville så otroligt gärna ha den men nu är det inte kul att vara familjen Johansson/Olsson!
(Fick mer räkningar än anat och jag har begärt MINDRE mammapengar!! (för att spara dagar))
I allafall så har jag två kära vänner som fyller år i februari och eftersom jag redan hade köpt en grejj till en av damerna så köpte jag den här grejjen som jag så gärna själv ville ha, till den andra damen!
Hoppas verkligen att jag kan få låna denna av dig, ANNIE. ;) (Smart drag va?)
Är så nöjd med presenten!
Ska bara hitta någon liten grejj till, till lilla Sara så är det klart =)

Snart kommer det en massa bilder! Pether ska fixa dom ikväll. =)

Måste tillägga att jag inte alls är så frisk ÄN... ikväll har jag nästan känt mig lite febrig igen, suck.
Snälla dumma förkylning, ta slut någon gång!
Är också väldigt orolig att det Rasta jag är allergisk mot.
Så fort jag kommer hem börjar det klia i ögonen och jag blir helt täppt i näsan. =(
Då gråter jag. Floder. VIll inte förlora Rasta-älsklingen.

Pah.. vem orkar läsa ett såhär långt inlägg?


//Kicki




Kommentarer
Postat av: Annie

Jag orkar läsa! Och jag vill se bilder! Och jag vill se i verkligheten! Och du får säkert låna om du frågar jättesnällt! ;) Puss!

2009-01-20 @ 19:16:43
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag orkade också, o vill se bilder!!! :D

2009-01-20 @ 21:30:19
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Denice

ja men råttor vet nog varken ut eller in. Tror inte direkt att ökenråttorna vet att det finns en öken.. Dom är ju uppfödda i denna miljö.

Och vem är det som säger att jag låter mina råttor sitta i en liten bur dag ut och dag in?

Och någon liten bur har jag inte heller, som har stort utrymme och för dessutom vara ute och springa lite då och då.

Och att skaffa fler djur eller inte, det är väl ändå upp till mig?? att jag inte har råd att avliva dom små, ja det skämms jag för!

Tog lite illa upp där av ditt inlägg!

Du fick det som att låta som att jag inte kan ta hand om mina djur.......

2009-01-20 @ 21:57:41
Postat av: Sarah

Jag orkar också läsa! Längtar tills på fredag. Saknar er! Puss puss

2009-01-21 @ 06:33:36
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Påsen

Jag orkade också :) Och, näe jag har inte glömt:P

Jag vill se gaddning och frisyr! Är ni hemma vid 18-tiden idag? Tänkte eventuellt titta förbi en snabbis..

2009-01-21 @ 08:22:34
Postat av: Bella

Fan va fränt o få en total omstajling av håret :) Såg att Agnes har namnsdag iadg btw :)

2009-01-21 @ 08:31:50
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hallå vad skoj med en ny frisyr väntar med spänning på bilder. Kul att du blev nöjd, tar ju "bara" en vecka att kissa ut alla gifter också så det är bara å gratulera! Å jag menar inte att vara elak med den ironin utan det är i rent upplysningssyfte! Kramar

2009-01-21 @ 17:07:56
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback