Kräääääääääääk

Det här är bland det värsta jag varit med om!!!!
Jag jämför det med att föda barn, men jag vet inte riktigt vad som är värst. Det lutar åt att det här är värre!

Jag har så fruktansvärt ont så det känns som att allt maginnehåll ska explodera, om det inte redan har gjort det?

Det är konstigt för, Pether har inte alls så ont och Agnes verkar inte ha så himla ont, hon verkar mest bara jätte hungrig.
Vi får ju inte äta =(
Jag har inte ätit något alls sen tidig lunch igår, är fruktansvärt hungrig.
Agnes o Pether har inte ätit sen middag igår.
Men det spelar kanske ingen roll, tror inte någon av oss har något kvar ändå.
Vi får endast smutta vatten och ta en matsked svinäcklig lösning. (vatten,salt o socker) Värre än vad det låter!

Har haft många svimmattacker och det bränner i mitt kritvita ansikte.
Jag har knappt sovit alls.

Jag o Agnes skulle sova inne hos henne så vi inte smittade Pether, men han åkte ju på det ändå så han sov där med oss.
Inte så lätt att sova dock, för när den ena blivit klar på toan så löser den andra av. Ibland är alla tre där inne samtidigt.

Någon som vill låna våran hund??

Hoppas ni slipper detta!!!!!!
//Kicki



Kommentarer
Postat av: Annie

Gud va jobbigt! =( Den där socker-salt lösningen är ju såååå jävla äcklig! Skulle försöka få i mig sånt när jag var gravid och spydde så mycket, gick ju inte alls! Bli bra nu så vi kan ses snart! Puss!

2009-01-22 @ 10:11:57
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: GurriGurran

Krya på er :)

2009-01-22 @ 16:25:46
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Annie

Skönt att Agnes mår bättre iallafall då! Puss!

2009-01-22 @ 17:15:13
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback