Kalas!

Idag har vi varit på ettårskalas hos Billy!
Vi var tidiga, dumt att inte ringa och fråga om det var OK innan =/
(Pether sa dessutom det dagen innan och jag sa: Nej jag gör det då strax innan isf, det stog ändå runt 12 tror jag)
Men det var ok, vi FICK komma in!!! :D hehe.

Alicia hade dukat upp så fint! Och mamma Sara var stolt som inte hade bakat o stökat en massa, duktig Sara ;)
Det dröjde inte så länge innan det kom fler barn och Billy vaknade från hans skönhetssömn.
Barnen lekte och sedan fikade vi lite (jag kände dock inte någon smak pga. min förkylning, snyft)

Billy var så himla duktig på att ställa sig helt själv också!
Och att klättra över Pether var nog en favorit syssla ;)

Barnen lekte mer, de vart en del skrik och skratt och gråt och efteråt hade vi en riktigt trött familj här!
Precis som det ska vara på kalas tror jag!?


     Agnes o Billy leker.

       My och Alicia fikar =)

         Klättring på G.

    Det är INTE som det ser ut ;)


//Vi

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, vilka fantastiska bilder.. stjäl dem av dig sen, hittade ju aldrig kameran! :)

2009-01-17 @ 22:08:08
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. Allt bra med er? Jag ha vare beroende jag med... inte roligt.. men nu får de va som de e.. Den e min bästa vän=).. Haft en bra helg? Kramar

2009-01-18 @ 11:23:56
URL: http://skanoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback