Host, host.

Igår tog Pether datorn och drog till Thorbjörn.
Jag kikade på "De halvt dolda", fast igår var inte Albin med.. men det var bra ändå. 
Han ska vara med i de kommande/sista två avsnitten =)

Efter "De halvt dolda" så började TV:n att krångla.. och Agnes vaknade titt som tätt och skrek. Ingen dator hade jag så det var bara till å läsa boken.

Ena hårddisken har kraschat så vi har ingen musik kvar =(

Idag är både jag och Agnes sjuka.. eller ja.. jag är lite förkyld med ont i halsen, huvudet och lite rinnsnor och hosta..
Agnes däremot har två fartränder nerför näsan mest hela tiden och en hosta som kallas duga!! Riktigt illa låter det =(

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Lilla gumman då =( (Agnes inte du ;P)) Hoppas ni blir friska snart! Puss!

2009-01-09 @ 09:39:25
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback