Hmm...

Ska jag skratta eller ska jag gråta?

Nu ska vi se, kikar i min dagbok för att se ungefär när allt hände..

17/12 Ramlade jag, kunde knappt gå efteråt och hade jätte ont ett bra tag.
         (Skadade foten någonstans där också, vet inte om det var före eller efter?)
22/12 Magkatarren gör mer och mer ont.
         (I början av det nya året började jag bli förkyld.)
7/1 Var Angelica hit, och då minns jag att jag började bli ännu mer förkyld.
11/1 Jätte förkyld.
13/1 Besökte HC för jag var så himla dålig. Fick hostmedicin. Hade en kraftig virusinfektion.
   (16/1 Börjar må lite bättre.)
18/1 Ögonen sväller igen.
19/1 Ögonen är fortfarande svullna och kliar och svider.
20/1 VINTERKRÄKSJUKAN.
23/1 Fortf. vinterkräk, men även MENS. Satans jävla mens.. fruktansvärt ont gör det den här gången.
OCH förkylningen är tillbaka. Om den ens tog slut???

Den enda tiden jag inte märkt av magkatarren är då jag hade vinterkräksjukan, men smärtan var nog bara gömd bakom all smärta från vinterkräksjukan.

Vad är det för fel på mig?!?!

4 kg har jag gått ner nu på dom här dagarna då jag inte ätit.  Nu går man väl upp det dubbla när man börjar äta igen gissar jag.. suck. Fast nu känner jag att det är huvudsaken vi är friska!!!

Agnes mår mycket bättre, men har problem med de kliande tänderna.
Hon sitter just nu på golvet och leker med Pethers tjocksockar.
Enda som känns svårt just nu är att veta vad vi törs stoppa i henne och inte? Vi skulle låta bli frukt å grönsaker och vara försiktiga med att inte ge för mycket.
(Jag förstår om ni tyckte att vi var konstiga som inte åkte in, men vi hade hela tiden kontakt med sjukvårdsrådgivningen.)


Nu ska vi gå ut en sväng så Agnes kanske får somna en stund, hon är så trött men vill inte sova.


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Macknow

Jag tycker inte ni var konstiga som inte åkte in..Med det bemötandet skulle förmodligen inte jag heller åka in..

2009-01-24 @ 21:18:50
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback