Fredag, lördag..

Har just kört hem alla grabbar för jag klarar inte av att vara uppe så här länge!
Måste orka ta hand om min älskling imorgon.
Vi har spelat munchkin till nu.. från typ 19.00.... PUH!
Vi bjöd på glögg, kakor och årechoklad i smakerna pepparkaka, kardemumma, saffran och marsipan.
Hej då julen ! Nu är allt julkul m. gotta borta. Adios...
(Finns dock fortfarande en strut kardemumma o en strut marsipan kvar)

Igår var Annie o Evvan hit en sväng, och vi var ner på stan =)
Det vart inte så länge, men det var jätte kul att träffas!!
Agnes hälsar FÖRLÅT till Evvan för att hon slogs hela tiden. Men Agnes tror att hon klappar så fint.. =/

Nu väntar jag bara på att Pether ska komma hem så jag får stänga dörren och gå och lägga mig. KOM NUUU!

ZzzZZZzZZzz

// Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback