BH..Barnens Hus.

Inget bad idag då.. =(
Men TACK Annie som talade om att det var stängt!! Annars hade vi stått.. måttligt glada, hehe.

Vi tog oss en promenad till barnens hus istället. Dom firar 20 år så det var tokbilligt där.
Tänkte köpa födelsedagspresenter där.. men det är ju så svårt.
Funderade till Evangeline bland annat, men det är ju ett tag kvar också..
.. Vad önskar hon sig?

Vi köpte iallafall badtrosor som det var halva priset på! (det var dom vi gick dit för att köpa!)
Och två 3årspresenter till Agnes.. shit vad hon ska få vänta!!!
Det var småprylar i så man får inte ge till barn under tre år.
Barbiedockor 49:-/st ! ! lilla sjöjungfrun och snövit köpte jag. Fanns även askungen och nån annan men dom skippa vi.
ord. pris 169:-/st

Nu ska Pether strax till Torrt Ben/Torrben/Thorbjörn och jag ska V I L A. Antagligen läsa lite bok.

Imorgon tänkte jag kasta ut Pether, men det verkar inte som att han har någonstans att ta vägen.
Jag kanske får slänga ut han en annan kväll. =)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Det var så lite så!

Vet inte vad hn önskar sig.. såå långt kvar! Men jag vet vad hon INTE önskar sig, och det är gosedjur. Hon ratar dom fullständigt.

Puss!

2009-01-08 @ 21:17:50
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback