Årskort på badet.

Hm. Kan ha massor att skriva.

Igår såg jag två nya tänder i Agnes mun. Dock under en "hinna" hud, så de lär väl spricka fram när som helst.

Agnes åt hundmat igår.
Mums? Nej jag tror inte det. Det for ut ganska snabbt =)
Pether satte henne i vardagsrummet och hann själv bara till hallen så var hon i köket, och jag hann bara lyfta min röv så var hon där. SNABB!? Jag sprang in i köket men då spottade hon som sagt ut hundmaten så jag slapp köra in fingrarna i munnen på henne :P

Mamma har lovat att börja simma med mig, minst en gång i veckan. Är det någon annan som också är intresserad så är det bara att höra av sig! Jag ska skaffa årskort. :D

Kl. 21 är mitt kusinbarn Albin på TV! "De halvt dolda" på ettan. Måste se´s! =)


Kommer ett inlägg senare om gårdagen. Nyår/födelsedag. =)


Men god fortsättning!!!!!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Evangeline

Agnes! Idag ska vi på badet!

2009-01-02 @ 08:01:40
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback