Agnes,Agnes,Agnes..

Agnes har idag fått en ny tand.

Agnes har fått en lära-gå-vagn av mormor´n sin =) TACK! Vi vart lite brydda måste jag säga!

Agnes har pekat för första gången.


Läste i min bok idag att jag var 11 månader när jag gick helt själv.. ska bli intressant att se hur det går för min lilla dam.

Agnes mår bättre idag iaf.. och jag tror att hon mådde extra dåligt igår pga tanden.
Ser bedvid denna tand en annan tand som nog spricker fram snart, och på andra sidan kommer en till tand, fast den syns inte lika mycket, så det dröjer nog.

Tand 1. 10/11
Tand 2. 11/12
Tand 3. 11/1

Inga fler på städpartyt imorgon?
Hittills är vi nog 8 personer. tror jag.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tackar =)

2009-01-11 @ 19:11:24
URL: http://mikkas.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag fattar inte vad de är? Ska Vi städa nåns lägenhet eller vadå? Kan tyckas att man har nog med städning hemma och så jävla roligt är det inte :p

2009-01-11 @ 21:28:27
URL: http://slajsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback