Agnes första ord!


Pappa
Mamma (osäkert att det var mig hon menade)
Hawampa = Lampa
(Även mamamam, pappap,wawawa)

Hawampa var roligast för hon sa det och pekade på lampan :D

Hon har också fått en tand till, sin fjärde.

Agnes är så gott som frisk, liite hosta ibland och lite lite snorig.
Jag är inte heller så sjuk längre, lite hosta, lite snorig, lite ont i halsen och trött.
Undrar om man får gå på kalas när man är såhär? Jag tror ju inte att smittar nu.

Jag är så sjukt sugen på asia wok så jag vet inte vad. Gaaah!!
Kanske ska dra ihop ett gäng å gå dit när de öppnar, någon som vet när det öppnar?

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Rain

Ja, men hör av dig om du kan på tisdag då. Jobbar till fem.

Resten av veckan är vi i Västerås.

Men har du mitt nr så e d ju bara å ringa eller messa.

Kram

2009-01-16 @ 10:11:59
Postat av: GurriGurran

Nejmen pratar donnan :D Å vad mycket tänder.. Vi måste ses nån dag, jag vill ju träffa er alla :D

2009-01-16 @ 12:52:41
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Rain again

Ja, har lunch mellan 12-13, men jobbar på frösön, så d blir en snabblunch isf =)

Bestäm du, jag e på =)

Kram

2009-01-16 @ 12:56:14
Postat av: Sara igen

Du fåååår komma på kalas! Ingen blir gladare än mig! :)

2009-01-16 @ 20:47:17
Postat av: Sarah

SötnosAgnes! Du är så duktig lilla tösabit :)

2009-01-16 @ 22:46:33
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Påsen

Jag följer gärna med på Asia, vet inte när de öppnar dock...

2009-01-19 @ 09:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback