"Vovve"

Idag tog min mor examen!! GRATTIS!!! :D

Nu ska jag försöka lugna mitt bloggande, finns så mycket annat att lägga tiden på, som verligen behövs.

Agnes säger "Vovve" heeela tiden och pekar på Rasta, (eller ännu hellre Annies hund Emma då när vi var där!! )
Eller "bobbe" :)

Det var rätt kul på Jamtli idag, men det var ganska drygt också.
Köpte en liten grejj till Agnes där som hon vart alldeles kär i, så jag bestämde mig för att köpa en likadan till Evangeline, men när vi skulle åka så glömde jag helt å hållet bort det :(

Sen har Sarah o Tommy varit på besök och dom bjöd mig på mat! Maxmat... mmm..såå länge sen jag åt något sånt alls.
Jag och Sarah skrattade så vi höll på att dö tror jag! Särskillt i bilen. :D
Tror Tommy skrattade en del också.. iaf i smyg. ;)

Agnes fick en boll också idag, som hon vart smått tokig i :D
Och en bilbarnstol. Det vart den där för 1989:-.
Pether hade ju redan bestämt sig för den. Men jag tror nog också det var rätt val. Och i födelsedagspresent till Agnes var farfar´n och farmor´n och kanske momman o "moffan" med på ett hörn på den. TACK för det!!!!!!! Uppskattas enormt.

Imorgon ska jag o Agnes på badet med Sarah, det ska bli mysigt!!

Nu blir det wii fit.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Lena Skoglund

Hej på er! Jag har länkat eran blogg på min blogg. Gillar den mycket, det va Anna som tipsade mig.. Hoppas det är okej? annars tar jag bort det såklart. Hoppas allt är bra med er. Kram kram// Lena

2009-02-27 @ 00:19:55
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: Annie

Tack! Puss!

2009-02-27 @ 13:56:01
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback