Vad är det som går och går...?

Vad är det som går och går och ändå inte kommer ända fram till dörren riktigt än??

Jo, det är Agnes!

Idag har hon slagit sina rekord om och om igen. Hennes rekord har legat på 3 steg länge nu..
Men idag har hon tagit FYRA steg! Och FEM steg! Och alldeles nyss tog hon SEX steg!!!!!
Nu går hon nog snart, för hon har tränat hela dagen!!!! :D

Jag skulle verkligen göra något åt mitt immunförsvar om jag kunde..
Läkarna säger bara åt mig att knapra vitaminer men det hjälper ju inte.
Är det någon som har något förslag så tar jag GLADELIGEN emot dem!!!!!!!

Pether jobbar imorgon OCKSÅ och ändå till FEM.. och jag ORKAR inte... är så matt och slut och hängig och inte alls kry..
Suck.. Men Jonte säger att han ska komma en sväng och hjälpa mig, och medans jag ska på möte så ska Moa ta Agnes.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nä jag förstår att det rådet inte funkar så bra. Åker hem på lördag och hälsar på några dar vi får se till att träffas en sväng om du orkar så kan vi prata lite om det där och se om vi kan hitta på nått för du ska verkligen inte behöva vara sjuk jämt. Se till att du får lite vila nu! Kramar

2009-02-17 @ 20:30:31
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback