Utmattad! zZZzzzZz...

Totalt utmattad somnade jag typ 20.00 igår!!!! kanske t.om tidigare..?
Skulle bara lägga mig för att vila mig en liten sväng på soffan, men sen kunde jag inte vakna riktigt nå mer..
Vet inte om jag varit med om det förut!?
Pether pratade med mig flera gånger och jag skulle ju vakna, vi skulle ju köra wii bland annat, men det vart inget av med det.

Idag började dagen fint.. hade gärna sovit lite längre, men gnäller egentligen inte om tiden då klockan faktiskt var strax efter 7 :)

Jag klev upp och tog A på pottan och bytte om, OSV, sen lagade jag gröt, dukade fram frukost och tände lite ljus.
Efter frukost fick Pether lite lektid med Agnes och jag tog och städade toaletten! Väl behövligt..
Jag höll på ända tills det var sovdax för Agnes och då tog vi och gick ner på staden.
På staden köpte vi lite presenter och Agnes fick en bok! :)

Nu är vi hemma och Agnes har precis somnat så jag ska ta och fortsätta städa.

//Mamman..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas att vi kan ses nån dag den här veckan :). Pussåkram

2009-02-24 @ 18:01:17
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback