Utmaning..

En utmaning
Jag blev utmanad av  Reneé

Regler:

1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

7 sanningar om mig:

1. Jag älskar att skriva blogg.
2. Jag älskar min dotter högre än allt annat på denna jord tillsammans.
3. Jag tycker inte att jag är bättre än andra. Oftast snarare tvärtom. Kanske därför jag måste skriva så hårda inlägg ibland?
4. Vill visa mig "bättre" än vad jag är, för min mamma. (t.ex slipper helst berätta att jag slösade upp sparpengar för en lunch på stan)
5. Jag är mycket stolt över min bror.

6. Jag har så gott som ingen kontakt med min far, och trivs med det även om det hade varit bättre med en annan lösning.

7. Jag älskar min släkt på mammas sida och känner knappt dom på pappas sida.

Jag utmanar:
Sara
Sara
Sara
Sarah
Annie
Annica
Angelica

Men jag skriver inte i era bloggar, ni borde fatta vilka ni är om ni läser. =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Den här utmaningen har jag gjort för bara ett litet tag sen. Och då var det du som utmanade mig :). Så du får hålla till godo med den istället. Under rubriken "Utmanad av Kicki". Puss puss

2009-02-25 @ 00:48:56
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback