STÖDJER DU DJURMISSHANDEL ? ?

LÄS OM DU BRYR DIG OM DJUR ÖVERHUVUDTAGET ! ! !

Vill du bidra till DJURPLÅGERI???

Köp dunkuddar, täcken, jackor, ja, allt som innehåller dun.

Vet ni hur fåglarna plockas??
LEVANDE. Förstår ni vilken smärta detta skall innebära?
Fåglarna svimmar av smärta när hela kroppen rycks på dun. För hand.

DE SYS IHOP PÅ PLATS, ÄVEN DÄR UTAN BEDÖVNING.
DE LYFTS OCH KASTAS, i hals och i vingar.
Även företag som LOVAR att deras djur är döda innan de plockas fuskar!


DU STÖDJER DJURMISSHANDEL ..

..varje gång du köper ett duntäcke, en dunjacka, eller annat med dun!!!!



//Kicki, stödjer EJ djurplågeri ! !


Tack Angelica för att du tipsade mig om att se på 4:an "Kalla fakta" kl. 19.20
(Även fast jag fick en påminnelse 19.00 missade jag början av programmet.. typiskt mig.)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag stödjer absolut inte djurplågeri! Det är så synd bara att man är ovetandes om saker. Ta bara smink som ett exempel. Det står ju inte alltid om det är djurtestat eller inte. Det borde det stå på allting! Det är riktigt bra att du skriver om sånna här saker så att man får vetskap om saker och ting. Tack för det! Hoppas att ni mår bra! Vill träffa er snaaart! Nån dag nu till veckan kanske? Pussåkram

2009-02-01 @ 20:58:37
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack för att du tittade!

2009-02-01 @ 20:58:38
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Annie

Har ingenting med dun i alls, i vissa fall är det syntetiskt dun men det gör ju inget. Fast det är mest i allergisynpunkt tyvärr, inte för att jag är en bra människa. Det där programmet, var det med dom där sjuka hundarma? Såg det igår men jag vet inte vilken kanal det var... Puss!

2009-02-02 @ 10:54:55
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback