Utkast: Så klart ...

Så klart har det hänt ännu en olycka.. Agnes har druttat på näsan! Det blödde ur munnen och hon grät nå så förskräckligt, men efter välling somnade hon tillslut.
Nu har hon däremot vaknat och är alldeles förtvivlad igen.
Både jag och Pether har försökt trösta henne men hon bara slåss.. iaf på mig. =(
Nu har hon fått lite mer mat av Pether och ligger i sängen.. vet inte om hon kommer att somna eller börja grina?
Detta skrev jag igårkväll ca. kl. 22.30, hon vaknade och smågrät men somnade om direkt, några ggr.

Jag och Pethers mamma Maire och hans syster Therese åkte på fryshuset igår också.. (tack vare carro)
Det fanns en hel del, men jag köpte inget till mig själv =)
Agnes fick en overall för 100:- ! ! ! ! (ord. pris. 799:-)
Och en tröja för 40:-


Jag har blivit utmanad av Jenny.O. Länk finns på sidan brevid inläggen.
 
Regler:
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana andra personer i slutet av ditt inlägg.
4.Skriv ett meddelande i de personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.
 
7 sanningar om mig:
 
1. Jag bryr mig mycket om de stackars djuren som inte själv har någon talan, och har allt för få som talar åt dem.
 
2. Jag skäms ofta för mycket, även om jag inte behöver. Tex. att jag pratar för mycket.. kan råka berätta mina "hemligheter" för folk jag för fort har litat på. 
 
3. Ibland mår jag otroligt bra över hur jag ser ut, en riktig snygging! Ibland skit dåligt.. oftast sist nämnda. 
 
4. Jag tycker att folk bryr sig alldeles för lite om djur och natur. Skäms över att vara människa. Så mycket makt, så lite omtanke. 
 
5. Jag vill inte ha fler barn. Det är vidrigt att ta barn till en så sjuk värld med pedofiler, mördare, kidnappare, M.M., och mitt hjärta har brustit 10000 ggr redan, varje gång hon slår sig eller blir sjuk etc. Det är fruktansvärt jobbigt och nästan inte värt det.
 
6. Jag kan ofta känna mig ensam.. ingen är som mig, och ingen förstår mig. Och ibland nästan tvärtom, jag har ju de bästa vännerna i världen.
 
7. Jag ääälskar mat, livets värde skulle minska till hälften utan mat. Tyvärr har jag väldigt lätt att gå upp i vikt, så därför måste jag vara väldigt försiktig med vad jag äter, och försöker endast äta grovt, mycket sallad och annat nyttigt.

 
Jag utmanar Annie, Sarah, Sara H o Angelica.


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag heter ju Jenny E nuförtiden! :)

2009-02-02 @ 12:14:17
URL: http://www.ope2elva.dinstudio.se
Postat av: Kicki eller Pether

Ja just ja!! Sorry! Ska försöka komma ihåg det!!

2009-02-02 @ 12:36:11
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback