Agnes nya "ord"!

Igår var jag och min mor på relaxen, nice värre =)
Men det här är andra gången jag är dit och hittade fortfarande varken melon eller ananas, bara apelsin, oliver och TRE skivor äpple.
Japp. Det är frukten jag är besviken på ! ;P
Småsur över att inte utebadet funkade också.
Simmade 10 längder och det faktiskt inte alls så lätt! Fast jag hade kunnat simma längre.

Idag har jag varit hos BM och kollat och det fanns inget barn i min mage! =)
Allt såg så jätte fint ut sa hon, haha. :P

Sen har vi varit hos Gabbe som fyllde 6 år.
Agnes vart kär i Hugo snart 3 år.
Och jag fick en STOOOOR puss av Hugo. =)
Kaffe fick vi, men ingen tårta! MALIN, PETER, DET SKA JAG KOMMA IHÅG. ;)
Nej jag skojjar bara, jag gillar ju inte tårta så mig var det då inge synd om =)

Nu sitter Agnes på golvet och nästan skriker av skratt för att jag tittar på henne.
SHIT vad hon har börjat prata!!
(Hon vet dock INTE att vi är vi och att lampa är lampa och vet heller inte vad det nya betyder.)
-Titta!
-Där!
-Tittdä    (kan vara titta där?)
-Nejnejnej   (Låter jätte bekymrad, som om hon visste vad det betydde,hehe)
-Ajajaj!      (detta kan vara näääär som helst. Mitt i ett skratt eller vad som helst, haha.)



Någon som är sugen på att vara lite hundvakt till Rasta i veckan som kommer??? =)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Johan

Ni får allt se till att sätta munkavle på så att jag inte missar dom första orden!!

2009-02-07 @ 00:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback