bVc beSök..

Idag har vi varit på öppna förskolan, sen på föräldragruppen och sen på affärn.
På öppna förskolan hann vi bara fika och trycka handavtryck på Agnes lite fort och sen var det föräldragrupp.
Jag tycker det är så himla kul!

Agnes ska gå och ta allt som dom andra har.. fast det ska alla andra också göra iofs.
Hon slog en flicka idag så hon började gråta =(
Och så slog hon en massa andra också, men dom var lite tuffare ;)
Hon hånglade nästan upp en av pojkarna och dom kramades flera gånger, värsta goá !

Till middag hade vi bjudit Jonte som tack för att han gick ut med Rasta en sväng idag.
Hon har bara fått småa promenader av mig nu när jag är sjuk =(
Vi åt taco och första var jätte god! Andra tvingade jag i mig av någon anledning!? Inte god, och jag var redan mätt.. varför gör man så!? Fattar inte alls... =/

Agnes tog flera steg på BVC idag.. som mest ca. 8 steg i streck. :)

Vi vägde henne också.. 7900g tror jag det var. Ungefär iaf. Det var rätt bra! Iaf på hennes kurva.

Imorgon ska vi hinna med mycket.. ska ner på stan och köpa en liten present till Rosalinn som fyller ett år.
Och så ska jag ha storkok igen och göra en massa mat till Agnes.. frysen är nästan tom!
Och sen vill jag städa lite.
Dessutom vill jag hinna på babysim någonstans på Frösön.. eller bada på badet bara. Agnes måste få träffa Mr. water snart.

Nu ska jag snart lägga mig i soffan och vila lite.. kanske spela lite wii.. :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Låter som en mysig dag! Men, Agnes väger ju mer än Evangeline, men hon känns mycket lättare! Puss!

2009-02-19 @ 21:13:03
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback