"Utmärkelse"

Först vill jag säga att jag är lite besviken på antalet kommentarer om DJURPLÅGERI. Ingen som bryr sig?
Och tack Sarah, det är helt sant det du skriver, man kan inte ändra något man inte vet något om.

Igår var det babysim.. Agnes vill inte simma än, men det är underbart att bada =)
Idag har vi varit ner på stan en sväng och köpt en alla-hjärtans-dag-present till Agnes (En groda som man kan ha badleksakerna i.)
Och vi har fotat 10månadersfoto, idag är Agnes 10 månader!! Det går såå fort.


----------------------------------------------------------

Fick denna av Carro.

Regler:
Lista 5 saker du inte kan vara utan och ge
vidare utmärkelsen till 5 bloggvänner.

Utan någon speciell ordning:

5 saker JAG inte kan vara utan:
(Självklart familjen, men nu var det saker.)

1.God mat. - Vad är livet utan god mat?? =)
2.Mobilen - Måste veta att de nära kan få tag på mig om det skulle hända något dem.
3.Kameran - Vill inte vara utan, men kan.
4.Musiken. - Öronen dör utan musik.
5.Mina kläder - Vill väl inte gå naken heller!!

Jag vill ge en utmärkelse till Renée, Veronica, Jenny, Gurran, o Pether, Samma regler gäller för er..


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Tant Sarah

Grattis gumman på 10 månaders dagen! Puss

2009-02-03 @ 22:26:03
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback