Tvärsele = Kärlek

Påsk,påsk,påsk.. jag längtar så jag håller på att bli galen tror jag.
Varje dag som går tänker jag på påsken.
Den bästa högtiden.
Varför?
För att jag ska få åka till mitt älskade Tvärsele.
Träffa mina underbara släktingar och deras familjer.
Helt otroligt att jag skulle råka ha världens bästa släkt.

Jag ska få presentera den jag älskar mest för dom jag älskar mest, på det stället jag älskar mest.
Agnes! Möt våran släkt! (mammas sida!!!)
Väldigt tråkigt att inte Johan är med bara. =(

Vi kommer bland annat att göra detta:
-Åka till fjällen och njuta av solen o värmen.
-Åka på mosters årliga fisketävling och sen mysa i deras stuga,
- Vi kommer antagligen vara en del hemma hos moster i Risbäck också. Bara en mil från våran stuga.
-Vi kommer självklart åka skoter, vet dock inte hur det blir med Agnes!?
                 -Hur gör man med så här små barn och skoteråkning?
-Vi kommer nog dra ut på sjön och fiska, och...
-Vi kommer sitta i stugan och bara mysa och älska varandra!

Vi kommer förhoppningsvis gå ut någon kväll?
-Iaf gå ut och äta? Så som vi gjorde förr.
Boka bord för femhundra personer (kändes det som när man var liten) och äta super god mat :)

Undrar om det inte är det allra bästa.... att jag kommer att få ha Agnes o Pether med mig. Mina två största kärlekar i livet.
Kicki + Tvärsele = Underbart.
Kicki + Agnes o Pether o Rasta = Perfekt.
Kicki + Agnes o Pether o Rasta + Tvärsele + Familj o släkt = Underbart perfekt.


Vilken är eran favoritårstid o varför??


//Kicki som drööööömmer sig bort till Tvärsele, Risbäck, Borgafjäll....

Kommentarer
Postat av: Macknow

Kul att du uppskattar de bilder jag lägger upp på bloggen=9 Kan dessvärre känna mej lite tråkig med bara bilder på samma saker heeela tiden..Men men..



Min bästa årstid är sommaren! helt enkelt för att det är varmt och man slipper pälsa på sej själv och barnen massa tråkiga och "byllsiga" ytterkläder!

Sommar tack!

2009-02-26 @ 21:01:41
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback