*Svordommar*

Bara mig det går ont för idag??

Har haft en jätte bra dag med Annie o Evangeline (o Agnes såklart)
Tack för idag!! PUSS på er!
Pether har jobbat.

Vart började det gå dåligt då?
Jo, när jag skulle hem från staden.
Kliver på ettan men får inte sitta för det var en annan som inte var så smart som också hade barnvagn.
Men när jag skulle av!!!! Vilket helvete!
Bussen stannade MAX ett steg från snökanten, som var lika hög som mig nästan.
Hur f*n skulle jag ta mig ur då?!
Får snedda ut barnvagnen och när jag ÄNTLIGEN får ut vagnen så står två hjur på plogkanten och två på trottoaren, SÅ trångt var det!
Och vagnen sitter fast!!!!
F*NS J*VLA SK*T !
Jag bökar och kämpar för att få låss vagnen, men icke!!!
Som tur var fick jag hjälp av en så snäll tjej som också klev av bussen.
På köpet fick jag en halvt bruten tumme. TACK DÅ J*VLA BUSSCHAFFIS!
Sur som jag är gick jag hemmåt.. tänkte gå in på affärn men jag orkade inte! Agnes skulle ha mellis också.

Sen har jag tagit hand om en liten surkart/gofis... Humörsvängningar som kallas duga. Undrar om hon ska mens?? :P

Och vad har vi glömt??
Att alla fredagar testar vi en ny sallad. Men vi har inte kollat upp några ingredienser.
Pether får gå förbi affärn påväg hem. Och nu ska jag gå och hjälpa till i köket! =)

Hoppas på en bättre kväll =)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det är ju fredagen den 13onde så lite ont får man räkna med ;) Har dock haft en toppendag själv så jag har inget att klaga på. Hoppas ni får en mysig dag imorrn med massa kärlek(och alla andra dagar med för den delen)! Kram

2009-02-13 @ 19:18:20
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Påsen

Jag har insett att det finns alldeles för många busschaufförer som inte har förstått att de jobbar med ett serviceyrke. Jag har vid ett tillfälle ringt till stadsbussarna och klagat, men det kan vi ta en annan gång. De borde ge en del busschaufförer en charmkurs...

2009-02-17 @ 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback