Sorry..

Jag ska nog kanske inte skriva om sådanna ämnen som jag skrivit om på senaste...
Tydligen får jag både mig och andra upprörda.
Tyvärr verkar det som att jag vill ha ett visst svar och blir inte nöjd om jag får ett annat?
Jag känner mig inte förstådd och folk verkar ta illa upp vid mina åsikter.
Känns som att bara vissa ska få ha åsikter?

Nej.. jag tänker nog inte sluta skriva om sånt här. Jag har passion för sånt här.
Jag älskar att vara någon som bryr sig och jag älskar att försöka luta mot att göra en förbättring.
Även om jag verkligen är URKASS på att skriva och förklara det jag vill säga så ska jag försöka.

Snart kommer jag att ha ett litet inlägg om KRAV o EKO.. vad det gör för skillnad. Både för djur, natur och människan.
Men vi får se när det blir.
----------------------------------
Idag har jag varit på babysim och det gick bra, men nog var det trångt i omklädningsrummet allt!! Shit! Usch.
Senare kom Sarah-älsklingen med en massa kläder till mig,och jag ääälskar dem!!!
FYRA par mjukisbyxor, knappt använda! Ett av dem var trekvarts eller vad det heter? Nu slipper jag köpa!
Och en massa fina t-shirts och linnen osv. Lyx! :D
TACK!!!!



//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Fusk! Jag vill också få kläder!

2009-02-10 @ 11:19:19
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Annie

Fast jag menade ju inte att låta otacksam för alla kläder jag fått av dig gumman! Utan tack så mycket för dom! =) Men mycket vill ha mer.. hihi ;)

2009-02-10 @ 11:39:46
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nej inte sluta skriva Kicki, du har ju en massa intressant att komma med! Och självklart missuppfattar man varandra då och då och alla kan inte ha samma åsikter jämt, men det är väl lite av charmen så att säga? Att få ta del av andras åsikter och syn på saken, tycker man lär sig massor av sånt. Även om det kan bli lite för hetskt ibland ;) Kram

2009-02-10 @ 18:05:22
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Påsen

Påsen tycker; Skriv!

2009-02-10 @ 19:26:16
Postat av: Macknow

Tycker absolut att du ska fortsätta skriva om DINA åsikter! Det är det som är det bästa med den här bloggen, att du står verkligen för vad du tycker och tänker..Sen om det retar vissa eller blir missförstånd osv, det kommer man aldrig ifrån.. När jag har skrivit om MINA åsikter så är det alltid någon som vill sätta sej emot och argumentera, men det tycker jag är roligt. Så kör ditt race och gör det DU tycker känns rätt, om någon annan tycker det är fel, så är det DERAS åsikter och tankar! KÖR PÅ!!

2009-02-10 @ 19:33:30
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback