Sjuklingar..

Någon sovmorgon vart det då inte!
Pether klev upp 6 och matade Agnes, men kom och la sig igen efter det (Agnes ville sova mer)
Kl. 7 ungefär ringde dom och ville att Pether skulle komma och jobba, och i samma veva vaknade Agnes så det var bara att kliva upp.
Har knappt sovit alls i natt, har legat och svullat halstabletter och nässprayat mig.. SUCK.

Agnes leker själv en lite stund just nu, och när jag säger liten stund så menar jag liten.. hon klara inte av att vara själv.

Skulle sååå jävla gärna vela fått hjälp med Rasta idag, men vet inte vem man kan be..

Nu fick jag inte sitta här längre..

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas du/ni blir bra snart! Puss!

2009-02-17 @ 13:15:37
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ledsen.. jobbade till efter 10 i morse, så jag behövde verligen sova.. annars hade jag hjälpt till..

2009-02-17 @ 16:26:16
Postat av: Anonym

Oj, glömde visst skriva namn.. det var alltså jag.. som jobbade till efter 10.. ja.. alltså... jo...

2009-02-17 @ 16:27:44
Postat av: Påsen

Men vad sjutton... jag skriver in mitt namn, men det kommer inte med...

2009-02-17 @ 16:28:23
Postat av: Anonym

Nu så... Nu kom det med.. Nu ska jag gå upp till er...

2009-02-17 @ 16:28:58
Postat av: Angelica

Kicki.. du borde verkligen göra något åt ditt immunförsvar, man ska inte va sjuk sådär ofta! Kram

2009-02-17 @ 16:55:26
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback