Resor o äventyr :)

Det har börjat pratas om olika resor och äventyr.
Jag vill inte ha med Agnes än för jag tycker hon är så liten, och jag är så rädd om henne.
Men jag vet inte hur jag ska klara mig utan henne?
Hur gör man?
Jag lär väl gråta ihjäl mig?

Imorgon börjar vi med en mini-resa.. vi ska till ikea med Pethers pappa Göran och med Moa.
Gratis soppa för oss.. dock inte gratis för miljön =/
Men jag är glad att det inte vart bara jag och Pether för då hade det kännts sämre.
Det blir (nog) inga problem att vara utan Agnes den stunden, för det har jag varit förut.

Senare någonting ska vi åka till Åre.
Jag längtar så ooootroligt mycket, för det är SÅÅ underbart att vara där, i Jontes stuga.

Vi ska på Årechokladfabrik! och vi ska väl på tottebo också? Bland annat :)
Då kanske vi ska ha Agnes i Föllinge hos momman och "moffan", och jag funderar på om vi ska åka på fredagen och hem på lördagen så jag slipper vara ifrån min älskling så länge. (?)


I sommar ska vi på URKULT ! ! Första gången för mig! Och för Pether med.
(Jag ville åka förra året,men Pether tyckte vi skulle spara.. och det hade han nog iofs rätt i. Spara lite pengar.)
Då blir det några dagar utan Agnes! Hur fasen ska det gå?
Jag förstår att ni säkert tycker jag är en mes som inte vill vara ifrån henne, men ni som inte har egna barn kan iiingenting säga :P

Idag ska vi ner till BHP och mysa :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Men jag har barn som jag varit ifrån en vecka och jag kan säga att det är så skönt! Visst man längtar, men man får rå om varandra och hitta tillbaka lite så att säga! =) Puss!

2009-02-10 @ 11:17:47
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha =) Men om ni är lediga på fredag så är jag faktiskt ledig också! (Och E såklart!) Och jag kom just på vad Evangeline önskar sig, men du har ju redan köpt! Men jag kan säga endå att hon önskar sig en fotografering. (Så jag ska säga åt henne att flörta med Pether nästa gång dom ses;)) Puss!

2009-02-10 @ 17:39:17
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Påsen

Du får tycka att det är hemskt att vara ifrån Agnes! Jag tycker att det är en bra egenskap!

2009-02-10 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback