Middag, Wii fit, Tv, sängen...

Det har inte varit en jätte lätt dag.
Agnes var inte alls sig själv imorse.. jätte gnällig, hängig och klängig.
Klockan 9.30-10 tror jag det var, då tog jag och klädde på oss och tog med Rasta ut på en promenad.
Agnes somnade fort och sov i ca. 2 timmar (!!)
Då passade jag på att städa med stort S !
Men det behövs fortfarande mycket mer städning. Och egentligen borde jag ha vilat lite också.

Kl. 14.00 gick vi ut igen, Agnes somnade INTE lika fort och sov bara i ca. 20 minuter (Rasta väckte Agnes med att YLA när Moa kom ca.15.30, jätte konstigt!?) Men Agnes var mycket piggare o gladare ändå :)

Sen har vi varit på middag hos Patte. Och efterrätten var supergod!! Kan knappt sluta tänka på den och det var inte ens choklad i den?! Fattar inte hur jag kan gilla något så mycket när det inte ens är choklad i? :P
Hemgång redan vid 19.20 tror jag?
Agnes VÄGRADE sova och det var första gången för Moa att lägga Agnes.
Men för min del var det bara bra att få åka hem för jag känner mig så krasslig =(
Kändes som att jag fick feber en sväng hos Patte, men det gick över på typ 10 minuter.

Ikväll har jag för första gången tränat på vårat nya wii fit. (Fick idag.) Pethers införskaffning, för jag har då inga pengar!!!
Det gick bra även fast jag är krasslig och den sa att jag inte var överviktig längre, men vill ändå ner några kilo till.


Vi har fått en inbjudan på dop också. Min lillsyster Karolina. Jag tackade ja.
Vet inte om det kommer vara konstigt eftersom jag inte pratat med dem på typ tre månader.

Imorgon begärde jag sovmorgon och hoppas på att få "frisksova".. :)

Nu ska jag kika CSI, sen RAW och sen ska jag krypa ner i sängen!


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nej nej nej! Ni får inte bli sjuka igen! :(

2009-02-16 @ 23:11:09
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Påsen

Vad bjöd herr Pålsson på för kulinariska mästerverk då?

2009-02-17 @ 10:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback