Måne!

Agnes älskar sin bok. Momma har suttit och läst för Lilla A och när jag kom in hade dom något att visa mig.
"Vart är månen?" Frågade momma
Och Agnes pekade så fint på månen i boken!!
"Pether!!" Ropade jag... "Kom!"
"Vart är månen då Agnes?" Sa momman.
Och Agnes pekade igen :D

"Vart är pippin?" Frågade momman
Då la Agnes ner sin hand i knät och ville inte peka mer. :)

Sen var det middag och efter det var det mamma-bakade SEMLOR.. MUMS!!! Men en om år räcker!! Puh..

Har som sagt städat lite idag och plockat ihop lite grejjer.. det är nå hårspray och sminkborttagingsmedel och grejjer som jag inte använder, så jag undrar om det finns nån som vill ha dem? Det är inte fulla, oanvända produkter.
Bara att höra av sig.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag vill ha! Ge mig! Jag är först! =) Puss!

2009-02-24 @ 20:20:02
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tror att behållaren "miljöfarligt avfall" i soprummet hemsk gärna skulle vilja ha dom!

2009-02-24 @ 21:16:12
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback