Kalas, fika o fika.. :)

Igår åkte jag, Pether, Agnes o Rasta till Torvalla till min mors tomma lägenhet. (inte tom på möbler,tom på folk)
Efter 19.00 kom jag ner till Sara.H där folk såg helt Crazy ut!!! :)
Kommer givetvis bilder. Temat var "Crazy".. det var kul. Synd bara att fantasin var så dålig hos mig. =/
Vi spelade spel. Mycket kul.
Jag drack knappt någonting, hade endast två torra cidrar 4,5% tror jag, men ändå mådde jag så dåligt.
När jag kom hem, kl. 1 ungefär, mådde jag sämre.. men lyckades somna ändå.
Kl. 05.30 vaknade Agnes. Men min ääääälskade mor matade henne och sen låg dom och mös en stund.
Tack mamma!!!!!
6.30 tror jag klockan var när jag klev upp och tog Agnes. Bytte blöja och kläder och fixade gröt osv.
Inte särskillt pigg! Men mådde iaf bättre.

Strax efter 12 gick vi till Vanessa o Krille på fika. Dom bjöd på smuläppelpaj o muffins och kaffe och vi hade med oss chokladbollar :)
Jag var rätt duktig för jag tog bara en chokladboll och en halv liten muffins och smakade ytters lite på pajen :)
Det var himla trevligt för det var såååå längde sen jag träffade denna underbara tjej.
Strax innan 14 vart Agnes så himla trött så vi fick gå!
Igårkväll meddelade Tommy att vi var bjudna på fika hos dom också då kl. 14, så vi gick dit och ställde ut Agnes i vagnen på balkongen.
När vi tog upp henne var hon alldeles svettig! Det var väl för tusan nästan plusgrader!!!! Går ju inte att ha en massa kläder innanför en voksi när det är så "varmt". Det får bli ändring på det :)
Tommy hade verkligen bullat upp, och denna gång var Sarah helt oskyldig ;)
Jag tog ett halv kex, så jag var duktig där med :)
(Och kaffe på båda ställena, men det behöves!)

Ikväll har jag kännt mig alldeles bakis och fattar inte varför egentligen!?
Vet inte om jag kommer dricka mer om det ska vara så här!!!!!

Imorgon ska Annie följa med mig och Agnes på babysim, sen ska jag förhoppningsvis ta mig på stan eller till barnens hus och hitta en födelsedagspresent, vi ska på ettårskalas på tisdag!

Jag och Pether känner att det är dax att ordna en middag snart också, älskar verkligen att umgås med våra underbara vänner!!

Ha det bra..
//Kicki

Kommentarer
Postat av: Vanessa

det var så roligt att ni kunde kma.vi borde träffas oftare :) kram på er!

2009-02-26 @ 19:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback