Häxan Kicki!

Vet inte om dagen slutade så bra igår.. jag la mig och var ganska irriterad på Pether.
Under dagen hade jag kämpat med att förska städa, fixa mat till Agnes och ta hand om henne samtidigt m.m.
Och egentligen skulle Pether hjälpa mig att städa och diska osv, men han höll hellre på med nå TV-spels skit..
Vi avslutade med wii fit och såg sen "The Big Bang Theory", som jag äääälskar!! (En sjukt bra komediserie!)
Men irritationen låg kvar och Pether dröjde innan han la sig..
Han höll om mig när han väl kom till sängen och just då försvinner alla bekymmer.
Men något låg nog kvar imorse, för jag har nog mest varit en surkärring idag.
Har gnällt om att ingen blir gjort och att jag behöver få scrappa och få göra det jag gillar jag med, men vi har så mycket vi måste göra. (!!!)
Tillslut tyckte Pether att han skulle sy allt som ska lagas OCH ha Agnes samtidigt och hon skulle dessutom ha mellis och sen läggas. (jag gjorde mellisen och matade)
Men det känns ju som att jag tvingar honom att fixa sakerna nu. Känns inte alls kul.
Känner sig som en riktig häxa.
Och ändå sitter jag här och bloggar!!!! Nej jag har bara tagit en paus faktiskt. Ska fortsätta nu.

Imorgon ska vi på Jamtli med Öppna förskolan! Ska bli kul =)

//Kicki

Ps. det har inte bara varit en dålig dag, vi har busat en massa och det älskar jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback