God natt..

Det vart en SEN kväll!
Nu sitter jag och väntar på att Pether ska komma in med Rasta, sen kan jag lägga mig.

Ikväll har Granna och Jonte vara här, vi har bjudit på fika och årechoklad.
Spelat spel och skrattat massor har vi också gjort! Mycket trevligt!

Agnes-nytt.
-Idag har Agnes släppt taget flera gånger och gått ett steg eller två alldeles själv!
-"sovmorgonarna" verkar vara förbi, nu ska man upp 5.30-6 ungefär. Jippi.
-Favorit ord: "Där!" säger hon och pekar lite överallt.
- Äter som en häst! Från att vara en dam med mycket dålig aptit äter hon ibland nästan lika mycket som mig! Eller iaf som momman. ;)

Ja det var väl lite jag kan komma på just nu. Min darling har kommit in och nu ska vi lägga oss!!!


//Kicki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback