God kväll.

Tänk vad jag har börjat blogga!
Men jag tycker vi får så sjukt dåligt med kommentarer och då är det inge kul.. funderar hela tiden på att sluta blogga.
Det är verkligen inge kul när man knappt får nå kommentarer.. man vet ju inte om det är någon som läser.. Eller iaf inte vem som läser eller vad de tycker..

Tänkte bara skriva lite kort.
Agnes har just lagt sig och vi ska strax äta chokladfoundue.. vet inte om jag klarar det, har under dagen ätit ca. tre bitar choklad av min chokladkaka som jag fick av Pether.. det är mörk choklad. Tre bitar kanske låter fjuttigt, men det är mer än vad de låter. (Mörkchoklad är mäktigt!)

Lunchen var bra, dom bjöd på glass efteråt :)
Middagen var sådär. Tacon var godare med ris än med köttfärs. (Tack Johan för den ideén!)

Sarah o Tommy hälsade på, och OJ vad vi surrade! Plötsligt var klockan 17.00 och Agnes sov fortfarande!!!!! Bara att plocka upp på en gång! (Därför så sen läggning.)

Nej nu väntar min kärlek ♥
En massa kärlek till dig, tack för idag, PUSS.


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Macknow

Ett vagitariskt tips! På The Corner har dom även soya färs till deras taco buffé.. Fast det kanske ni redan visste? Kom bara att tänka på det nu..

Hoppas att ni har en bra helg!

2009-02-14 @ 22:04:39
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vi måste planera in obligatoriska samtalsträffar ofta! Helst flera gånger i veckan :) Puss!

2009-02-14 @ 22:51:27
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Varma häsningar på alla hjärtansdag till er alla/ Pappa Jenny o lilla Karolina

2009-02-15 @ 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback