Fullt upp?

Agnes tre favoritord: "Titta", "Där!" och "Nej"

Pether har skaffat wii och sitter och spelar guitar hero och jag ska hoppa ner i sängen efter detta inlägg.

Det vart inte mycket handlat på IKEA egentligen.. vi glömde en del.
Köpte presenter och det nödvändigaste tror jag?
Plus sängbord, som jag velat ha i.. säkert 6 år!? Haft samma trasiga jäkel enda sen jag bodde i Torvalla, om inte innan?!
Men ändå vart det någon tusenlapp, eller tre för att vara exakt. (m. mat osv inräknat)

Imorgon ska vi på Öppna förskolan och sen ska vi nog få besök och efter det ska jag gå och simma. =)

Fredag ska nog Agnes o Evvan leka.

Lördag är alla hjärtans dag, men jag vet inte om vi ska göra något alls?
Moa föreslog att hon skulle komma och göra sushi, och DET är kärlek det!! ;)

Söndag - Ingenting!?

Måndag är det babysim och sen ska vi nog på middag hos vår vän Patrik i hans nya läga.

Tisdag = Grattis Sara.H !

Sen skriver jag inge mer. =)


GOD NATT!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det vette fanken om jag kan komma och hälsa på i morgon :(. Vaknade till för en liten stund sen av att jag hostade, och det går inte över. Får väl se om jag mår bättre i morgon bitti. Puss

2009-02-12 @ 00:25:58
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback