Egypten o pyramider.

Min bror är ute på riktiga äventyr! Imorgon ska han prova rökt potatis!
Hör och häpna!!
(Har har det nog förresten rätt bra i Egypten iaf, om ni undrar.)

---------------------
Jag fick nästan akuttid hos en barnmorska imorgon skulle man väl kunna säga? 13.00.
Utomkvedshavandeskap möjligen.
Antar dock att det är en ny cysta bara, fast det är mer andra faktorer denna gång.

De undrade om jag klarade mig till på måndag, och jag sa att det inte var några problem! ont har jag inte.
Men hon ångrade sig och sa att jag MÅSTE komma in i morgon, och om jag får väldigt ont måste jag ringa 112 direkt.
Detta kan tydligen vara livshotande. Men som sagt: Tror endast det är en ny cysta.


Men hör nå sjukt! Jag väntar på att få ringa min doktor, så jag kan få prata med honom OM jag kan få en tid att göra ett pricktest!?
16/2 får jag ringa honom och OM jag kommer fram får jag kanske prata med honom om han har tid!?
Hmmmm.... låter bra det.
Tills dess ska jag gå här med uppsvällda ögon och gråta blod. Ok. Kanske lite överdrivet, men det känns som om att det är JAG som är i egypten med en pyramid i ögat!!

Efter BM besök ska vi på barnkalas =)

Nog.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Kickan

gulligt med barn kalas! :)

2009-02-05 @ 01:35:17
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: sara

Klart ni får lösen men jag tror jag låter den vara öppen ändå... Får se hur det bllir längre fram istället. Jag var arg igår när jag bestämde mig för att låsa :)

Ja, dagens sjukvård är sjuk!

2009-02-05 @ 10:49:04
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Johan

Inte stoppa pyramider i ögat Madicken!

2009-02-06 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback