Drömmen..

Drömde så konstigt inatt.
Jag och typ hela Annies familj och Sarah o Sara och några till var på en kryssning som vi skulle ta bara för att få vara och för att få njuta.
Jag var tydligen modell!? Och det var Sarah med.
När vi skulle gå på catwalken så var det inte som en vanlig modevisning, utan det var lite mer som teater..
Det var en man från Kina som dömde oss, om det gick bra eller inte.
Och det var två eller tre kinesiska män som låg och sköt på oss (ingick i visningen)
När Sarah kom fram hade hon glömt sin engeska, så hon vart tvungen att springa in och söka upp på internet..
Sen när hon ändå var där inne så bad hon mig kolla hennes blogg innan jag gick.
Sen var det min tur och jag låtsades bli skjuten av en av kineserna och ggick på knä i över halva visningen.
Men han sa att jag gjorde det bra. =)
Och jag fick i en av visningarna en sån där jätte hög snäv kjol och det gick inte så bra! Jag fick dra in magen heeela tiden, och hoppas att ingen skulle fatta att jag egentligen inte var smal på riktigt!!!!

Efter skulle festa lite med familjerna och jag tror att en av Annies bröder stötte på mig!! Han skulle absolut gå med mig och sen plötsligt låg hans plånbok i min bakficka... han erbjöd mig 500:- för att inte berätta för någon att jag hade hans plånbok!?!
Kommer inte ihåg så mycket mer just nu, men det var något heltokigt med Annie också..

Är dock skönt att äntligen få drömma igen!
Nästan så att en av de hemska mardrömmarna var välkomna igen bara jag fick drömma nånting, hehe.
Nästan!

------------------------------------

Imorgon blir det kalas för Sara H!
Och i sommar ska vi på bröllop! Kul!
Idag ska vi göra massor som sagt i tidigare inlägg.

Såg förresten Patrik 1,5 igår (skulle se den dagen innan och dagen innan det OSV..)
Jag tyckte den var bra! Jag skrattade flera gånger :D
Kanske lite dryg ibland,men jag hade inte så höga förväntningar så enligt mig var den bra! :)


Vet INTE vad man ska ha på sig imorgon då temat är "Crazy" !?
Hjälp..?


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Det har kört fast sig för mig med :P Ta på dig något färgglatt bara! det är inte noga.

2009-02-20 @ 11:41:06
URL: http://slajsara.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, härlig dröm! Och du.. jag har också hjärnsläpp vad gäller klädseln i morgon :D. Puss

2009-02-20 @ 13:13:54
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

Härligt att träffas lite idag! =) Evangeline somnade i bilen sen! Puss!

2009-02-20 @ 14:15:27
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Angelica

Varje gång jag går ut på internet och kollar bloggar läser jag alltid din sist.. för den är mest underhållande och dessutom är du så bra på att uppdatera så man kan lita på att det alltid ligger ett nytt inlägg och väntar! Ville bara att du skulle veta det. Keep up the good work! Kram

2009-02-20 @ 17:11:31
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback