Detta har vi gjort IDAG!

Oj vad mycket vi har hunnit idag!!!
Började dagen med att röjja med Agnes, sen tog hon och jag ett bad tillsammans, Mys!
Efter vårat bad tog Pether o duscha och Agnes åt mellis.

1 Avokado
1 Banan
Juice av 1 Apelsin. Blanda allt till önskad konsistens, MUMS. Agnes Ääälskar.


Efter det begav vi oss ner på staden för att köpa presenter till Karolina som döps och till Rosalinn som fyller ett år.
Var till hobbyboden också och frågade hur man gjorde sånna där flanotavlor, så vi kan visa bilder när vi gör ramsor och grejjer för Agnes :) (köpte dock ingenting nu)

Vi unnade oss lunch från Ragnes som vi tog med hem. (Som iiiiinte hade råd med) Men,  Mmm.. älskar sallad!
Det vart dock ingen sallad till middag idag, fast att vi skulle göra det varje fredag.. det fattades tomater som var typ huvudingrediensen. Typiskt! Men vi tar det på söndag istället!

Väl hemma får vi besök av Annie, Andreas o Evangeline.. E var väldigt trött, så dom vart inte långvariga, men det var mycket trevligt ändå, och Evvan var så gó så :)

Efter det har vi hållt på med storkok till Agnes.
Städat lite.
Lagat mat till oss.
"Bakat" chokladbollar som vi ska ha med på söndag när vi ska på besök hos Vanessa o Krille.

Och jag har lekt mig heeeeelt slut med en tokskrattande Agnes. Ont i ryggen fick jag också, men det var det värt!! :)

Tvättstugan har Pether haft mitt i allt också :)

(Jag tror att chanslös var fel ordval i tidigare inlägg! Vi säger väl försvarslös eller vad som helst :P )
Känns som att det alltid är något som ska misstolkas.. men som jag sagt förut.. jag är inte så bra på att skriva.


Tror inte jag missat något vi gjort idag.. fullt upp har det varit iaf!

Tror vi ska köra lite wii fit ikväll, om orken finns. Är inte helt frisk än, och det känns på kvällarna.
Dock inget förutom nästäppa på dagarna nu!?

Men HA DET SÅ BRA ALLAHOPA! :)

GodNatt..
//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj vad ni har grejjat på :). Då sover ni nog gott inatt :). Puss

2009-02-21 @ 00:16:43
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Skönt å ha dagen full så man somnar gott på kvällen :) Vi ses ikväll! Puss å kram

2009-02-21 @ 11:40:51
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback