Detta fält måste fyllas i..

Först bestod dagen av städning.
Lite snöbollskastning med Rasta medans Agnes sov.
Fika hos Annie som fyllde år igår. Tack för en jätte god tårta!! :D
Mer städning, byte av gardiner och dekorationer i form av ljuslyktor etc.
Agnes tog rekordmånga 13 steg enligt Pether.
Moa kom och vi drack lite cider.

Lilla Siam nästa, och jag o Moa var först så vi tog o beställde dricka så länge.. men det var nog den godaste ölen på länge..
Antagligen för att den var så kall?.. för det var en vanlig Carlsberg export, tråkigt nog?

Sen gick vi till Dalwhinnie/ Nall- puh-baren(!!) men där var det knökat så vi gick vidare till Bishops där det också var fullt!
Vidare gick vi till The Rock och där var det väldigt ödsligt! Nästan FÖR ödsligt!!
Efter det drog vi alla utan två på MAX och beställde efterrätt; glass med chokladsås.
Och vilken bilresa! Martin, Martin, Martin.... är det någon som kan få en å skratta så må det vara den karl´n!
Man undrar om Therese varit nära å skratta ihjäl sig någon gång. :P

Väl hemma är det första fejset som möter en Patte..(En Patrik alltså då) lite överraskad blir jag och frågar om Pether är inne hos Agnes?
Och ja, det var han...snart hörde jag också Agnes gråta :(
Patte gick strax efter jag kom för jag förbjud GH vid denna tid, för Agnes skull..
..Kan ju tänka mig att det kan vara rätt störigt att höra klick,klick,klick...klick..klick.. klick,klick,klick..osv, när man försöker sova.

Nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mig!
Imorgon ska vi på ettårskalas! :)

//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback