Alla mina hjärtans dag..

Små presenter.
Pether fick en liten foundugryta och en bit äkta choklad.
Agnes fick en groda som man ska ha badleksakerna i.
Jag fick choklad. Min favorit!! 1848, noir noisettes. a lá truffe et aux éclats de cacao... så står det på. bara så ni vet :P

Vi ska äta på Sammurai (ja, det stavas så) till lunch, jag ska få sushi!!! Mmm...
Och sen ska vi äta taco tilll middag och chokladfoundu till efterrätt. Orka inte göra nå värsta värsta..

ANNIE.. Agnes är as-söt i klänningen, TACK! :)

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag, tänk på att dagen egentligen inte handlar om att ge varandra presenter.. dagen handlar om att ge varandra kärlek!
Så till alla mina vänner och bekanta och till er alla andra också..
HA EN BRA DAG, MASSA KÄRLEK TILL ER!


//Kicki, sluta hata, börja älska!!! <3

Kommentarer
Postat av: Annie

Va bra! Fast du måste inte säga så om det inte är så, det vet du! =) Tack för igår, hade jättekul! Du är så underbar! Puss!

2009-02-14 @ 10:27:31
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Johan

Damn hippies! :-)

2009-02-14 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback