-20°

Pether är på affärn med Agnes och jag sitter här helt matt.. fick typ sovmorgon eftersom det inte vart mycket sömn igårkväll och inatt, sen har jag städat massor idag.
Det är så skönt att städa tycker jag, man känner sig så nöjd efteråt.

Vi har tagit en liten promenad allihopa tillsammans idag, det var mysigt, men KALLT.
Agnes kan inte sova inne dagtid längre som det verkar, men så länge det inte är mycket kallare än så här så är det lugnt.
Agnes sover ju i voksi =)

Vi ska baka lite när Pether kommer hem, lite kakor och bröd tänkte jag.
Vi behöver bli av med lite grejjer ur skafferiet =)
Det kanske är någon som är sugen på lite fika??

Skulle vilja höra från bror min om allt har gått bra med resa och sånt... HÖR AV DIG NU.


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Johan

Gnäll, gnäll, gnäll. Det är ju minst 20 plus?



Kram!

2009-02-01 @ 17:16:18
Postat av: Jenny Ellebrink

Hej Kicki! Jag har utmanat dig, kolla på min sida. Kram Jenny

2009-02-01 @ 20:37:59
URL: http://www.ope2elva.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback