Största otursdagen!!!

Förutom magkatarren som gör att jag gråter som ett litet barn OCH Pether SER detta.. pinsamt läge.
Åker till mamma o Sven i Föllinge.. klarar knappt av att ta hand om mitt barn, klarar knappt av att äta fantastiskt god mat, klarar inte av att vara social.
Bestämmer oss för att åka hem istället och då händer detta:

Pether flyttar bilbarnstolen från BIL 1 till BIL 2 och vi packar oss iväg och åker hemmåt.
Efter 20 minuters bilfärd stannar bilen. Jippi. Ringer efter mamma och Sven som kommer efter yttligare 20 minuter.
Vi håller på i ca. en timme sen hoppar alla in i BIL 3 och åker tillbaka för att sen hoppa in i BIL 1 igen och åka hem.
GISSA OM DETTA VAR JOBBIGT FÖR AGNES!?

Detta medför också att vi INTE kan åka till Pethers mormor imorgon, SOM JAG HAR LÄNGTAT!!

Och imorgon ska jag kanske jobba!? Med SÅHÄR ont i magen?!

Nu orkar jag inte gråta mer... nu lägger jag mig snart och skulle bryr mig inte det minsta om jag skulle dö.
..Snacka dramaqueen! ;)

Någon som vill ta över en stund???
Kan ju tillägga att vi fortfarande har idioter till grannar...

/K

Kommentarer
Postat av: Annie

Gud va jobbigt gumman! :( Men tur att Pethet är hemma så han kan ta hand om Agnes! Så kan du ligga och kurera dig tycker jag (visserligen svårt när ens barn vill vara med en)

2009-12-28 @ 10:33:29
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag hoppas att oturen vänder nu med en gång! Krya på dig. Hoppas att du mår bättre snart vännen. Pussåkram

2009-12-28 @ 22:43:16
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

Längtar efter er med! (och bilder!) Ses till helgen kanske? Puss!

2009-12-30 @ 09:32:57
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sara

Bikarbonat i lite vatten är bra mot magkatarr, de har hjälpt mig många ggr. Typ ett par teskedar, bättre och billigare än medicin. Inte de godaste som finns men du borde prova om du inte redan gjort de!

2010-01-02 @ 01:38:50
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback