Rätt å fel...

Haft en bra dag på jobbet.
Fick ha utegrupp med Johan och 3åringarna, och det var mycket trevligt, även om vi bara höll oss på gården.
Mysigare och lättare med färre barn.
Rasten var den hittills bästa rast jag haft sen jag började jobba.. skratt och surr och kaffe + pepparkaka m. ädelost. Perfekt!
Bella är så bra och lättsam att arbeta med och då blir det kul. Vissa andra kan vara lite svårare när man har olika syn på saker å ting. Särskillt när det gäller barnen och vad dom ska få och inte få göra.. jag tycker inte att man kan blicka 15 år tillbaka och tycka att det ska vara likadant IDAG. Men det är ju jag.
Samtidigt tycker jag inte att det är helt okej att barnen får ha alla olika pålägg på smörgåsen eller att få ha hur mycket ketchup som helst på maten heller.. det är inte särskillt nyttigt.. ja så oftast hamnar jag lite mittemellan.
Nu behöver inte det här vara på just det stället jag var på idag...

Imorgon ska jag nog på IKEA med Moa, om jag inte blir inringd på jobb.. fast det är något som ger mig känslan av att jag kommer få jobba imorgon.

Nu ska jag lägga mig.. det är sent för mig, haha!!

//K

Kommentarer
Postat av: Annie

Jo jag vet, men vi har vägt för och nackdelar med båda sorters hjälmar (Finns "tjockare" med grönt spänne och så sån som vi har) och pratat med dagispersonalen och vi tycker att den här är bättre, känns absolut lika säker.

2009-12-03 @ 00:15:05
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: LENA (bloggen)

Åå, jag vill också jobba på förskola. Speciellt med de som är 2-3 år. De är så roliga att jobba med.



Hoppas allt är bra med er alla!

Puss

2009-12-03 @ 15:01:07
URL: http://lenaloo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback