Hur gör man!?!?!

Har inte fått nå jobb i veckan alls än, och på Tisdag fyller Micke 30 år och ska ha kalas. Tänkte åka dit och sova över för att fira. Får jag jobb åker vi ju efter jobbet. Men tänk om jag får jobb på onsdagen?
Jag vill verkligen inte missa nå jobb. Förra månaden vart det bara SJU dagar jobb för min del! Agnes var ju sjuk nästan hela månaden....
Grejen är att Micke bor tre mil bort och Pether kommer inte vara körbar tidigt på morgonen för att skjutsa mig på jobbet om dom skulle ringa.

Barnvakt är redan fixad och bil med. Vill ju så gärna dit.

Hur gör man!? Åker man ändå och kan missa en dags jobb? Eller ska man missa Mickes 30årskalas??

/K

Kommentarer
Postat av: Annie

Går det ingen buss då? Eller så kan Pether inte dricka alkohol? Hoppas det löser sig!

2009-12-06 @ 21:21:33
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nej det går inga bussar så tidigt därifrån.. inte så jag hinner till jobbet, och Pether skulle faktiskt inte göra det för mig, nej. Men det förstår jag också. Tack Annie :)

2009-12-07 @ 10:33:17
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Annie

Jo kanske det, men som tur är så bryr jag mig faktiskt verkligen inte om vad de tycker!

2009-12-07 @ 12:22:55
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart man inte skippar jobb för en fest, och det vet nog du också.

Du hoppas nog på att folk ska ge dig samvete att hoppa över jobbet så du kan festa, annars hade du inte frågat här i bloggen.

Men du vet innerst inne vad som är rätt att göra.

Men hoppas du slipper göra ett val så du kan åka iväg och utan att skippa jobb.



hoppas det löser sig.

2009-12-08 @ 09:14:01
Postat av: Tomten

Leksaksmat kan strykas från Agnes önskelista.

2009-12-08 @ 10:32:23
Postat av: Marianne

Jag skulle hellre åka på kalas än jobba, även om en jobbdag kan vara värdefull. Hoppas att det löser sig i alla fall.

2009-12-08 @ 15:44:48
URL: http://aianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback