Fest, ont, tjejkväll...

Jag kanske är knasig? Fick jobb och tog det. Vi behöver det ju verkligen, och jag KAN inte tacka nej för en fest.. inte med så få dagar som jag har, och vet att jag inte kommer att få så mycket heller denna månad.
Antagligen ville jag att folk skulle ge mig samvete att åka och skippa jobb ja, men jag gjorde både och..

(Tisdag) Slutade jobbet 16, åkte hem och sa hej och hej då till dottern och åkte direkt till kalaset.
Ett fint litet hus hade han, en bakstuga, och två små stugor.. toppen! :)
Middagen serverades 21, gottgott!! Fram emot 23 orkade vi inge mer och åkte hem.. det var riktigt skönt för jag var SÅÅ trött och hade jätteont i nacken. Somnade strax efter 00.00 och sov till 03.00 sen var jag vaken.. hade gråtit om jag hade orkat. Hade så ont i nacke och axlar att det var helt sjukt.. klockan 06.00 ställde jag om klockan till 06.25 (bussen går 07.00) och somnade i ca. 10 minuter till!
(På Tisdagmorgon small det till i nacken och sen har jag knappt kunnat vrida huvudet alls... vet inte vad det är!)

Igår var onsdag och inte alls bättre så jag sov knappt natten mot idag heller, men fick innan jobbdagens slut linnement (?) att smörja på och det hjälpte! Jobbade idag också och var hemma kl. 18, mötte Pether i dörren som berättade att han skulle åka och plugga :(
Fick sätta mig vid bordet och slänga i mig käk för att sen ta hand om en dotter som hade ett möte med golvet och därmed var helt blodig i ansiktet.. "MAMMA" skrek hon gråtandes, vilket betyder Napp (!?)fick en, sen vart det mycket bättre.
Fixa tvätten, leka med Agnes, plocka fram kvällsfika, städa undan alla leksaker, borsta tänder, byta om, lägga, datortid. PUUUUH.

Imorgon börjar jag kring 7 (beroende på när bussen kommer fram) och jobbar till 16.00 sen är det tjejkväll!!!
Folk har ÅTERIGEN varit kass på att svara om dom kommer eller inte.. tråkigt tycker jag. Och VARFÖR man inte kommer, så man vet om det är värt att göra ett nytt försök eller inte... Undrar vilka man ens ska bjuda nästa gång!?

//K

Kommentarer
Postat av: Annie

Nackspärr kanske? Hoppas det går över snart! Ja jag kan ju inte komma som jag sa för att Andreas jobbar, men du får gärna bjuda mig nästa gång det är nått skoj! :) Puss!

2009-12-10 @ 22:18:22
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sarah

Mig får du gärna bjuda nästa gång :)

2009-12-11 @ 03:32:22
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Angelica

Usch då låter som en härlig nackspärr.. har det blivit bättre? Annars är du välkommen förbi så ska jag se om jag kan göra något åt det. Hade VERKLIGEN velat komma ikväll men hade som sagt annat inbokat, men jag kommer jättegärna nästa gång om det blir nån. Hoppas ni hade det super! Kramar

2009-12-12 @ 02:49:12
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback