V.49 December!

Måndag - Jobba 8-30-16.30, sen middag hos Lotta m.fam.. supergott!

Tisdag - 1 December! Jobba till 16.30 idag, trött o slut. DH ikväll.
Skrattanfall vid läggning av Agnes ikväll. Vi skratta så mycket att jag har ont i ansiktet!!

Onsdag - Jobb 8 - 6.30. Sent tycker jag. Vill sluta tidigt och träffa mitt barn!

Torsdag - Köpa julklappar!

Fredag - Kyrkis, sen glöggprovning. 14 st anmälda, dock inte försent än!

Lördag - Jamtli julmarknad.. ses vi där?

Söndag - Kalas! Vera 1 år.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan! Jag har åkt på någon slags magsjuka, men hoppas på att vara frisk tills på fredag. Sen så ska vi upp och ta lite mått på lägenheten på fredag (om jag mår bra vill säga), men vi har inte bestämt någon tid med säljarna än. Men vi kommer förbi en stund, om jag är frisk. Pussokram!

2009-12-01 @ 21:57:05
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback