Lämna på dagis..

Till min stora förvåning fick jag lämna Agnes på dagis idag.. och gå hem själv.. jag vart alldeles förvånad och visste inte riktigt vad jag skulle göra.. jag är ju en sån som måste planera allt innan jag gör det. Vad jag ska komma ihåg att säga om det bli si eller så och va jag ska ta med på dagis och vad jag ska ta med hem OSV.. men tji fick jag!!
Det gick dock mycket bättre än vad jag trodde.. fick en puss och en hejdå vink och sen en slängpuss och en vink genom fönstret. Inget gråt eller någonting sådant.



Ska vara tillbaka om trekvart.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Konstigt att dom inte sa något dagen innan om att du skulle lämna.. Blev hon glad när du kom tillbaka?! Puss!

2009-08-20 @ 11:44:55
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Enas

vilken söt bild :) Agnes klarar allt ju :P Hoppas det gick bra och lämna henne själv på dagis? :)



Var det kul på Ikea, hittat det du ska ha? :)

kramar!

2009-08-20 @ 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback