Grattis mamma! :)

Igår fyllde min kära mor år, så vi var där och åt middag och fikade.
Middagen var fantastiskt god,även fast det "bara" var sallad. Alla tummar upp. :)
Vi hade med oss kladdkaka med nötter i, alla röstade bort nötterna till nästa gång, så jag får väl skippa dom då:P

Jag hoppas vi kan göra om det här någon gång snart. Verkligen. Det var så mysigt.
Ska lägga upp lite bilder på kalaset sen också :)

Har i stort sett kommit fram till att jag inte ska gå skola än.. jag väntar nog till våren.
Jag pallar inte det här, verkligen inte.
Jag klara inte ens tanken på att bara träffa Agnes en halvtimme om dagen.. och det är om jag har tur.
Sen är det det där med ekonomin just nu också.. för jag har tänkt att jag måste göra någonting nu för att få in några pengar, men jag förlorar ju på det här i slutändan ändå.. med alla tåg dit o hem och med alla böcker och allt vad det innebär.
Jag har inte bestämt mig helt än, men jag tror att jag ska söka till våren istället.

Idag ska jag och Pether ha en mysdag på staden! Första gången utan Agnes, sen hon kom!! :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Första gången?! Hoppas ni får riktigt mysigt då! :) Och skolan kan du ju alltid ta till våren! Puss!

2009-08-25 @ 11:29:17
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Momma

Tack för allt i går! Hoppas också vi kan göra om det snart! Älskar er!

2009-08-25 @ 17:24:01
Postat av: Sarah

Jag håller med Annelie. Det kommer flera tåg! Puss puss

2009-08-25 @ 23:55:10
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback