Dagis o IKEA

Igår och idag har jag/vi lämnat Agnes på dagis. Igår gick hon 10-13, så hon fick somna på dagis.
Idag gick hon 9.30-12 och fick sova hemma. Allt har gått hur bra som helst och Agnes äääälskar att vara på dagis!
Kan dock komma en dag när som helst när hon bestämmer sig för att det inte är lika kul att bli lämnad längre.. men det tar vi då :)

Jag och mamma tog och åka till IKEA i tisdags också ju :)
Buss dit o hem + lunch på ikea + fika på birsta + Fri frakt hem = 100:-
Sen fick man även 20% på någon affär inne på birsta, eller någonting annat som jag inte minns.
Jag handlade för 700:- på ikea och det var riktigt bra gjort tycker jag.. för jag köpte allt det här:
-Överkast (bara det skulle kunna kosta 700kr)
-Sängkläder till Agnes (otroligt fina, jag älskar)
-Dra-på-lakan 2st till Agnes
-Gardiner till köket
-Köksslevar
-Presenter till systrarna Persson
-Slevar till Agnes
-Ljus
-Städprylar
-Magnetlister att sätta upp Agnes teckningar på.
-Servetter
-En liten vas
- Sen vet jag inte om det var något mer?

Missade en hel del p.g.a lite fel i planerigen, men så kan det vara.
Det var iaf jätte trevligt och det var kul att ha en dag med lilla mamma. :)
Tar gärna en ny tur om det går fler sånna här bussar snart!


Vill avsluta med att tala om att jag har världens finaste och goáste dotter!!! Hon är helt fantastisk och jag älskar henne såååå... ibland när jag lagt henne kan jag sakna henne så otroligt mycket att jag bara skulle vilja gå in till henne och väcka henne, eller krypa ner hos henne och bara ligga och gosa. (skulle dock aldrig göra det) Hoppas det kommer en tid snart då hon blir lite mer för att kramas :) Nu har hon inte tid med sånt.. hon ska bara springa omkring och vara ett busfrö!! :)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att vi ska ner om en vecka, dock med bil så vi får plats med alla saker jag kommer impulsköpa, haha! Så en liten del av mig hoppas på att vi inte kan åka ;)

2009-08-21 @ 23:12:50
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Annie

Va roligt att det går så bra på dagis! Och då får ni ju lite egentid när hon är där :) Puss!

2009-08-21 @ 23:28:57
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad roligt att det går bra på dagis! Och vad mycket bra saker du fick för 700 kr på Ikea! :) pussåkram

2009-08-22 @ 02:38:31
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Momma

Tack för en fin dag i Sundsvall! Jag gör gärna om det. Ni har världens finaste dotter tycker också jag, älskar henne!

2009-08-22 @ 10:43:56
Postat av: Angelica

Åh, vilket mys!

2009-08-22 @ 18:52:20
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Lena

Härligt att dagis går bra!

Haha, jag förstår precis vad du menar med att väcka och mysa:) Tänker tanken själv väldigt ofta ;)

2009-08-23 @ 10:30:09
URL: http://lenaloo.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback