Dagis o annat

Dagis går så himla bra, Agnes älskar att vara där.
Hon blir superglad när man lämnar henne och glad när man hämtar henne. :D
Idag såg hon en ekorre på dagisgården och då ropade hon: "Ratta!" (=Rasta) och klappade på benet som när man klappar på en hund. Åh vad kul det var! :)

På fredag ska vi äntligen på Asia och jag längtar såå mycket.
Vi blir ett helt gäng faktiskt.. Enas o Krille följer med, Henke o Johan skulle med, och sen ville Jonte o Björn hänga med. Så vi bir några stycken :)

På söndag åker Pether.. kommer att bli så ensamt och jag som är mörkrädd också!!! :(

Nu ska jag gå och fortsätta med maten, hinner kanske lägga upp något recept sen också.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Enas

åhh vad jag lääängtar till Asia :P kommer bli roligt med så många :)

kul att Agnes älskar och va på dagis :) saknar er mkt! ses på fredag :)



kramar

2009-08-26 @ 18:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback