Dagis dag 5

Veckan på dagis har gått jätte bra och jag gillar dagiset mer och mer.. det enda som är konstigt är att på måndag går hon bara en timme och på torsdag ska vi tydligen lämna henne för första gången. Det känns som så stor skillnad. Jaja.
Idag ska jag och Agnes äta lunch på dagiset. Ska bli kul att se hur det kommer att gå. ;)

På Tisdag åker jag och mamma och kanske svärmor på IKEA.
Bussen avgår kl. 8.00 till Sundsvall, sen ingår det lunch och fika och sen åker vi hem igen 17.00
Och det bästa är att priset. Fattar inte hur det är möjligt att det är så billigt. 100:-/person.
Bara lunchen skulle kunna kosta det ju. :D

Någon annan som ska åka??

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Macknow

Åhh jag såg den annonsen i tidningen och vart super sugan på att åka..Dessvärre jobbar jag då när det var så billigt, så det får bli en annan gång=(

Ha det så kul!

2009-08-14 @ 12:09:34
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gud vad kul! Och vad billigt. Men jag åker till Dollarstore senare idag, och det får räcka det :)

2009-08-15 @ 02:14:25
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback