Blåbär,smultron,svartvinbär o luggklippning!

Igår åkte jag och Moa iväg och plockade blåbär och smultron så idag har vi smaskat smultron och gjort pannkaka med blåbär i..  pannkakan var faktiskt inte så jätte god, men jag är inte så förtjust i det heller så. 
Imorgonbitti blir det gröt med blåbär och funderar på att baka blåbärsmuffins, men antagligen fryser vi in resten för vi ska undvika att äta sånt som muffins. Ikväll har vi plockat svartvinbär här utanför (mest Pether, och lite jag o Agnes) 
Ska plocka mer imorgon, sen ska vi göra svartvinbärssaft :) 

Idag har jag klippt lugg på Agnes också!! Jättegulligt!!!! :D

Tyvärr måste jag nog tacka nej till skolan ändå.. enkel resa till skövde går på kring 900:- och jag ska vara där flera dagar i veckan, så endera så måste jag bo där och får knappt träffa min familj,eller så måste jag pendla.. och förstå priserna! Jag har inte råd! Men jag ska söka en annan utbildning och hoppas allt jag kan att jag kommer in där istället.. det är tyvärr inte på distans så jag måste pendla till sundsvall flera dagar i veckan. Men det är ändå bättre. Den här utbildningen är på tre år istället, men jag har större chans att få ett jobb sen. Jaja.. nog om det. Hjälp mig att hålla tummarna nu igen!!! 

Imorgon ska jag lägga upp ett inägg om urkult också. :)

Ha det bra allihopa!! 

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Synd med skolan, men jag håller tummarna för den andra utbildningen då! Ett lååångt inlägg om urkult tack! :) Puss!

2009-08-04 @ 21:05:10
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Moa

ja, det blir aldrig som man tänkt sig..men jag tror du gör rätt som struntar i den där nere..hade nog blivi tufft med både ekonomin och att styra upp så det funkar me familjen..o sen är man väl inte direkt garanterad jobb när man e klar heller eller?? Hoppas du inte ser det som ett nederlag, allt kommer lösa sig till det bättre! Tro mig när jag säger att det är dumt o hoppa på en utbildning när man inte är säker på att allt kommer funka..Puss, löv jo! Håller tummarna för dej, det vet du! (JÄTTEfina bilder på agnes förresten!!:D)

2009-08-04 @ 21:42:55
Postat av: Therese (;

Va tråkigt ):

Kom ihåg pållen! :D

Lägg ut bild på Agnes lugg åxå (;

Håller alla tummar å tår på att du ska komma in på nån annan linje om du söker de ist (:

2009-08-05 @ 05:49:01
URL: http://freaken.blogg.se/
Postat av: Macknow

Lycka till!! När får man veta vad du sökt till då ?? =)



Ha det bra!

2009-08-05 @ 21:08:13
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller alla tummar jag har! Puss

2009-08-06 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback