Veckan

Måndag.
Tjejerna kom och hälsade på! Babysim. Ut i det fina vädret.. åt middag i lekparken, gunga, leka, busa, äta kottar. In, leka lite, Agnes somna. Talang, popcorn, TBBT, Sova! Mycket bra dag!

Tisdag.
Trötta föräldrar, ingen bra natt. Flytta vagga o säng från förrådet till mammas lägenhet (för att sen flyttas till föllinge).
Handla. Badet. Hem o laga mat. Besök av Agnes farmor o två fastrar. Bjöd Agnes momma på middag som tack för lånet av bilen. Leka. Agnes sova. Desperate housewives. Skön dag med mycket fart :)

Onsdag.
Gjorde besök på Pethers jobb så Agnes fick leka m. barnen. Stan. Möte för mig. BHP för Pether, Agnes o Rasta. Sallad till middag. ONT I MAGEN...... Halvsova natten... OK dag, sämre kväll!

Torsdag.
Ettårskontroll. Öppna förskolan. leka. Akuten. Sova. Ok dag trots mycket smärta.

Fredag.
Kyrkis. Promenad till Ixo i skönvädret!! Apoteket o köpa medicin. Kalas hos Hugo som fyller 3 år! Affärn. Leka. Sova gott!  Bra dag!!!! (Ont i magen men annars huuur bra som helst!!)
Det serverades både det ena och det andra på kalaset!...Som Kicki fick avstå. :(
Mm.. Men Pether fick offra sig och äta lite extra istället ;)

Lördag. Stan o leka i BHP, jätte kul :) Ute hela dagen!
Grilla och chilla :D Vi spelade munchkin som jag höll på att vinna, men alla var emot mig och jag vart "nerslagen" 5 gånger!!! Efter att alla gjort sitt bästa för att spöa mig så var det fritt fram för Björn att vinna eftersom ingen hade några kort som kunde spöa honom.. Shysst. Mycket bra dag (om man bortser från magen och att jag är så feg att äta nu).

Söndag. Vi började dagen med att gå ut på promenad.. vi gick till travet och lekte i deras lekpark, sen gick vi och kikade på hästarna, det var jätte kul tyckte Agnes.. hon skrattade massor och sa "vov-vov!!" när hon pekade på hästarna! haha :D
Sen fick vi besök av Adriana o Claudia. Och även Enas. Claudia och Agnes lekte jätte bra tillsammans... dom är faktsikt jätte lika varann till sättet. Claudia försökte prata heeela tiden! Och Agnes sa "mamma" igen och även "blombla" och pekade på min blomma i håret! (Efter att jag tjatat när hon pekat: Ja, det är en BLOMMA! ) :D
Till middag grillade vi idag igen, Enas o Krille gjorde oss sällskap.
Efter maten klådde Pether oss i poker och nu är det GOD NATT, efter en mycket bra dag!!!!!!

= Mycket bra vecka (trots allt) ! !

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Törs du inte äta så får du väl ta med själv ;) Fast du kanske ska ha speciell mat för magen?! Puss!

2009-04-27 @ 16:59:38
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Enas

det var så nära att jag skulle vinna över Pether haha :P Agnes pekade på sig själv när jag visade hennes bild på min mob, o då frågade jag vem det va "det är Agnes" sa jag. Hon kollade på bilden o pekade på sig själv, 3 gånger har hon gjort det :P såååå sööööööööt o smart den där lilla tuffa tjejen är :)



kram!

2009-04-27 @ 20:20:22
Postat av: majsan

Tack så mycket =) Ha en bra kväll!

2009-04-28 @ 19:32:30
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback