Vecka 18

Måndag.
Pether jobbade.
Jag gick på stan med mamma, kollade på sommarkläder till Agnes.. jag är rätt noga med att Agnes har "rätt" kläder.
Det ska vara heltäckande men inte varmt!! Viktigt för mig. Det vart bara en byxa än så länge.
Till middag gjorde jag taco som även Agnes fick äta.. hon tyckte att det var sådär. Och det tyckte jag med. Ingen hit när man inte kan äta som man brukar pga. magkatarren.

Tisdag.
Pether jobbade.
Skippade medicinen idag och det har gått bra!
Morgonen var rätt jobbig för Agnes var så himla gnällig.
Åkte till Annie m. fam kl. 10, umgicks, fick lite lunch. Mötte Sarah o Sara och lämnade Agnes till momman så hon fick sova.
Umgicks en stund och gick sen upp till mamma där Agnes väntade vaken och glad :)
Vi åt pölsa till middag (Mums!) och sydde lite mössa.
Sen har vi handlat mat och alkohol till helgen :)
Nu bakar vi lite skorpor som jag smakade av mamma i Tvärsele.. dom absolut godaste jag någonsin ätit. Slår många kakor och mycket godis! SÅ gott var det!! :)

Onsdag.
Pether jobbar.
Tar med mig barn o hund och går till torvalla tror jag. Får se.
Packa och fixa o dona inför Torsdag....

Torsdag.
Öppna förskolan. Agnes lämnar oss och åker till momman och "moffan" i föllinge (!!)
 *Fattar inte hur jag ska klara detta... känns som att jag ska kapa mina ben och klara mig utan dom.. nej.. ännu värre. Usch.
Hoppas jag slipper gråta nu bara. Och hoppas för allt i världen att Agnes har det bra! Men risken är större att det är JAG som kommer vara ledsen och sakna henne..

Vi åker till Åre ! !
Jag ska förhoppningsvis in på Åre chokladfabrik redan då, men så blir det nog inte.
Vi ska kanske grilla och sen ska vi ut!
Eller.. vi ska först på fest har jag hört! .. kanske inte så ofta man är bjuden på fest i Åre? Men SEN ska vi ut!! :)

Fredag.
Åre chokladfabrik?? Grilla?? Festa?? Utgång !!

Lördag.
HEM TILL ÄLSKADE AGNES ! !

Söndag.
??

Och hörrni... förf**n skärp er! Visa att ni läser!?
Här lägger man upp bilder på skönheten men bara två kommentarer.. ruttna fiskar på er! :P


//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback